Відшкодування моральної шкоди, завданої порушенням прав споживача

Чи не кожного дня нам доводиться купувати певну продукцію. І не завжди придбані нами товари відповідають вимогам належної якості.

Згідно ч.1 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Також покупці (споживачі) мають інші права встановлені як даним законом, так і іншими нормами законодавства. Але не завжди продавці товарів добросовісно дотримуються вимог закону. Так було і у випадку з громадянкою В., яка придбала хлібопічку в одному з магазинів відомої торгівельної мережі. Як виявилося вже при першому використанні хлібопічки вдома, даний товар містить істотні недоліки, що зумовлюють неможливість його використання за призначенням. В магазин товар від покупця прийняли, однак повертати кошти відмовились.  

Так як продавець товару не відреагував на вимогу повернути сплачені за повернутий товар кошти, громадянка В. звернулась за правовою допомогою до адвоката Коблик Маріанни Володимирівни. Адвокатом  обрано стратегію надання правової допомоги, відповідно до потреб клієнта в даній справі таким чином, щоб кошти, сплачені за товар, були повернуті якнайшвидше і продавець відшкодував завдану ним шкоду.  Адже крім матеріальної, покупцю було завдано і моральну шкоду.

Адвокат Коблик Маріанна Володимирівна зайняла чітку правову позицію, завдяки якій клієнт отримав кошти сплачені за неякісний товар, а згодом і отримав відшкодування моральної шкоди  та витрат, понесених на правову допомогу.

Не зважаючи на заперечення відповідача, суд задовольнив позовні вимоги та вирішив стягнути з відповідача (продавця) завдану споживачеві моральну шкоду та витрати позивача (покупця товару) на правову допомогу.  

З текстом судового рішення, яке набрало законної сили можна ознайомитись за посиланням  

Якщо вам потрібна правова допомога для відшкодування моральної шкоди, завданої порушенням прав споживача, або правова допомога у відшкодуванні матеріальної шкоди, завданої порушенням прав споживача – можете звертатись до адвоката на адресу електронної пошти mariannasvl@gmail.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *