Які потрібні документи для оформлення спадщини?

Які потрібні документи для оформлення спадщини?

Для оформлення спадщини нотаріусу, а у  у сільських населених пунктах уповноваженій на це посадовій особі органу місцевого самоврядування, потрібно надати наступні основні документи:
свідоцтво про смерть спадкодавця (оригінал);
заповіт (за наявності);
паспорт та ідентифікаційний код спадкоємця (оригінал та копія);
документ, що підтверджує останнє місце проживання спадкодавця та довідка з відомостями про те, хто постійно проживав із спадкодавцем на момент відкриття спадщини;
документи, що підтверджують родинні зв’язки спадкодавця зі спадкоємцями (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження тощо);
правовстановлювальні документи на майно (хату, квартиру, дачу, гараж тощо), що належало спадкодавцеві.

Опубліковане Адвокат Чундак Маріанна Володимирівна

Добавить комментарий